Heeft u vragen? Bel ons op 0314-840165 Keurmerk
zoeken
Bezorging

Bezorging


Bezorging

Voor de verzending van uw bestelling werkt EcoBright met TNT express en met PostNL (voor pakjes tot 2 kg). Als we het bestelde product op voorraad hebben gaat het vaak nog dezelfde dag weg. U ontvangt dan vanuit ons ordersysteem een automatische e-mailmelding dat het product is verzonden. Meestal heeft u het dan de volgende werkdag al in huis.
 
Houd u er rekening mee dat de chauffeurs van Post NL hun eigen route rijden en dat wij geen enkele indicatie kunnen geven hoe laat Post NL bij u aan de deur komt. In het algemeen zal dit zijn tussen 08:30 en 17:30 uur. Bent u toevallig niet thuis, dan krijgt u een kaartje in de bus en wordt het pakket de volgende werkdag nogmaals aangeboden. Bent u ook dan niet thuis, dan blijft het pakket nog een week in het depot van Post NL. Daarna (als het niet door u is afgehaald) komt het pakket terug naar ons bedrijf.
 
In het geval dat het bestelde product niet bij ons op voorraad is zullen we het direct bestellen bij een van onze leveranciers. Dit kan een vertraging in de levering ongeveer 1 week opleveren. Mocht de leverancier het product ook niet op voorraad hebben of überhaupt niet meer kunnen leveren , dan nemen wij contact met u op en bieden u de mogelijkheid de bestelling te annuleren en uw geld teruggestort te krijgen of we zoeken samen met u naar een alternatief product dat wel snel leverbaar is.

Bij bestellingen boven de €1.000,- wordt er contact met u opgenomen en een afspraak gemaakt voor het bezorgen van de verlichting met eigen vervoer. Hiermee willen wij verkomen dat er schade ontstaat.

Wij berekenen voor alle producten slechts €2,95 verzendkosten, bestellingen boven de €50,- worden gratis verzonden!

Terug